Teknisk Dialog
Overskrift | Opbygning af handicapbiler efter servicelovens § 114 |
Resume |
22. februar 2019Den tekniske dialog er afsluttet og der er nu vedhæftet et referat af møderne med de fremmødte leverandører. Teknisk dialog vedr. opbygning af handicapbiler
Hermed inviteres til teknisk dialogmøde vedr. opbygning af handicapbiler, som KomUdbud planlægger udbud af. Udbuddets tovholder er Esbjerg Kommune. Vicetovholder er Ikast-Brande Kommune.
Mødet afholdes i Esbjerg d. 5. februar 2019. Der er afsat tre tider af hver 45 minutter, hvor den enkelte leverandør vil kunne komme med sine bemærkninger til alt vedrørende det kommende udbud. Fra kommunerne deltager fagpersoner på området samt vicetovholder og tovholder på udbuddet.
Formålet med mødet er at få en åben dialog om udbudsområdet og de udfordringer, leverandørerne ser i forbindelse med udbud af opbygning af handicapbiler.
Tilmelding til mødet skal ske til René Larsen, på mail: RELAR@esbjergkommune.dk senest d. 1. februar 2019. Angiv leverandørnavn og deltagernavne samt mailadresse.
Dagsorden udsendes efterfølgende til de tilmeldte leverandører.
Referat vil i anonymiseret form blive offentliggjort på KomUdbuds hjemmeside. |
Deltagende kommuner |
Esbjerg Kommune
Fredericia Kommune
Holstebro Kommune
Ikast-Brande Kommune
Kolding Kommune
Lemvig Kommune
Middelfart Kommune
Odense Kommune
Silkeborg Kommune
Sønderborg Kommune
|
Tilbudsfrist | 1. februar 2019 23:59 |
Projektansvarlig | René Larsen, relar@esbjergkommune.dk, 76161445 |
Materiale |
Referat-af-teknisk-dialog-d.-22.02.2019---Handicapbiler.docx |